Alla inlägg den 9 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 9 december 2011 18:30

Idag har vi mest tagit det lugnt, duschat och vilat/slappat framför datan och städat lite :) 

Både mormor och kussen kom idag och spendera lite tid med dom, iaf. med mormor...


Glömde skriva igår att på Maxi´s parkering träffade jag på min gamla gymnasielärare ifrån Filborna B.M så vi stod och pratade lite om skolor och hit & dit och sen får jag höra något jag aldrig trott. Jag vet att M.W slutade och blev rektor på en ny skola men då hade även B.M slutat på Filborna och börjat där tillsammans med en annan lärare A.P och dessa tre lärare var dom som jag hade mest i 3 år på Barn- och Fritidsprogrammet men nu är dom inte kvar där men det är ju roligt för dom och liiitee synd om de som kanske velat ha kvar dom. Men enligt B.M trivs dom jätte bra och det är huvudsaken :) 


Snart ska kussen och mormor gå och då tänker jag sätta mig vid Elins data och spela lite och koppla av :)  Malin och Bus ska inte hem över helgen för K har varit på behandling så han får inte vara i närheten av någon nu i några dagar, men du får krya på dig och tänka positivt eller nått så du kan bli bättre nu :D


Ikväll är det inget spec. på tv så det blir nog en film eller något annat roligt, eller så kan man packa in mormor´s julklapp som är väldigt svårt för den är så himla konstig men jag får hitta en låda eller nått att lägga den i innan jag packar in den så blir det lättare. 

Annars börjar jag bli rätt så klar nu med julklappar jag ska bara ut och köpa Malins men eftersom jag vet vad jag ska köpa räknar jag den som klar så den enda jag ska köpa och tänka ut nått till är isf. min bror men som tur e kanske vi ses denna helg så då får jag höra med honom annars hittar jag bara på nått. Tjejernas sy-saker är snart klart måste bara sy på en filt som baksida och sen är dom klara :) 

Nu har kussen gått så nu ska jag sätta mig vid hennes data.



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards