Alla inlägg den 7 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 7 december 2011 21:47

Igår blev det en del shoppandes men ändå inte det man behövde ;)

Vi gick inom Lekia och tittade på leksaker och vagnar men hittade inte något spec. så vi gick till Partaj och tittade lite men det var inget man kunde köpa iaf. inte nått som såg roligt ut. Inom H&M och där blev det en del, Malin köpte kläder till Ronja nu och jag köpte byxor till tröjorna jag hade hemma så nu är Ronja klar :) alltid nått. Inom Ikea för att äta och sen gick vi en kort runda för det var så himla mycket folk. Syrrorna ville til Toys R Us och jag, mamma och pappa tänkte gå till jysk men då hade dom precis stängt så vi gick in till dom andra. Men det är ju typiskt just när vi ska dit är det stängt, eller så har vi alltid sån (o)tur att varje gång är saken slutsåld men jaja vi ska dit en annan dag som tur är. 

Var hemma igen vid halv 9 så det blev en hel dag ute och med all folk på Väla och Ikea ville man bara ut så fort man kom in, spec. på Väla iaf.


Idag har jag packat in julklappar med hjälp av bus och det gick ju sådär ;) 

Hon såg så himla stolt ut när vi gick till affären, för när vi kommit över gatan och ska gå mot dörren så skulle hon gå själv och mer eller mindre skrek när man tog henne i handen, men hon gick själv och rakt in till vagnarna och ställde sig och tittade på mig precis som "vad väntar du på?! sätt mig i vagnen så vi kan gå in" Hon såg så himla rolig ut :) 

I affären blir man alltid en liten "kändis" typ. Har växt upp med de folk som jobbar där så när man kommer så blir det "Hej Nettan" och folk bara glor på en men växer man upp med en massa människor runt om kring så blir det så när man ses.


Kussen kom hit en runda och vi hade det roligt :) 


Brossan ringde för en stund sen och sa att det är lite problem med spelet men att han ska fixa det... och det tror jag på för är det någon som kan fixa saker (förutom pappa) så är det han :) *älskar dig*



Nu blir det en film så man kan komma i lite julstämning här nere eftersom snön uppenbarligen inte kommer hit  ;)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards