Alla inlägg den 13 december 2011

Av Jeanette ****s**** - 13 december 2011 16:23

Upp tidigt för bus kom in vid halv 7 men eftersom det var Lucia på tv så gjorde det inget ;)

Satt i sängen tillsammans med bus och åt varma lussebullar som mamma fixat och hade det mysigt :)

Men det slutade med att jag fick se en stund själv för efter det att bus dansat i en kvart blev hon trött på det så hon lekte lite sen kom hon in 10 minuter innan det var slut och somnade precis när tåget går ut hehe. Sen somnade vi om en stund men jag fick en liten plats för hon la sig rätt över sängen men låångt om länge flyttade hon sig lite så jag la mig snabbt ner och tänkte att nu kan jag oxå sova ordentligt men nädå för då vaknar hon och då är det bara till att gå upp :) trött var man men när hon ler är hon så himla söt så det gjorde inget lite koffein i sig så går det bra ;)


Efter många om och men har jag nu köpt en ny MP 4, min förra gick i sönder men den har varit duktigt eller nått för den har hållit ett bra tag, har tappat den för många gånger i stengolvet så batteriet laddas ur snabbt håller bara en timme men ja jag tyckte om den men nu har jag en ny :) lite större en min förra men skit samma. Pappa körde och köpte den till mig innan han hämtade Malin på jobb så det var jätte snällt :) *älskar dig*


Ikväll blir det nog en av de filmer som jag lånat av Elin just bara för att jag inte tyckte det var något spec. på tv.


Nu är jag skit trött så jag tänker lägga mig i sängen och titta på tvn en runda.


Nu är det snart JUL ! ! Nästa Lördag ! ! :D Vilket innebär att jag fyller år nästa Måndag ! ! ska bli så himla kul :)



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards