Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Bläh

Av Jeanette ****s**** - 28 november 2011 19:55

Igår var det en otroligt lång dag. Kussen kommer vid halv 8 men min snälla mamma sa att han fick titta på tv en stund så jag blev inte väckt förrens vid 9 tiden men det var ändå sjukt tidigt.. men ja det var bara till att gå upp. 


Pappa körde mig upp till A för att lämna lite saker och sen körde han mig ut till framtid (glömde handla till Malin) Men guud med folk, går alla upp tidigt bara för att åka dit? Man kom inte fram eller tillbaka, men till godiset kom jag (trängde mig gjorde jag) men ja aldrig mer att man åker dit på morgonen iaf.

Som det sen blåste det var helt sjukt. Men elen här påverkades inte så himla mycket, lite blinkades och så men ström hade vi :) 


I morse väckte kussen mig halv 9 för det var studiedag på hans skola (och syrrans såklart) så det var ju till att gå upp. Ronja sov så himla länge det var så jag frågade mamma om hon levde, hon brukar inte sova så länge här. 

En i huset framför vårt hade sitt fönster öppet i natt så det hade gått i tusen bitar och regnat ner på bilarna, tur att ingen var ute och gick där inatt vem vet vad som hade kunnat hända. 


Faster L och Fabror O kom hit en runda och det är alltid roligt att träffa släkten :)


Ikväll blir det navy och sen sängen, Malin ska jobba och Elin ska till skolan så det blir bara jag, mamma och pappa hemma med Ronja men det klarar vi. Tvätta ska vi göra och det tycker bus om och vill hon inte med så får hon vara hemma med morfar men det gör hon sökert mer än gärna för av honom får hon göra nästan allt, inget farligt, men ändå. 



*Nettan*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards