Alla inlägg under november 2011

Av Jeanette ****s**** - 4 november 2011 18:28

E var här idag igen och det var ju som vanligt ;) 


Ikväll ska jag och lillsyrran mysa framför pirates 4an som jag fått av min bror :)


Blir ett kort inlägg idag men ja jag skriver iaf. ;)


Idag fyller världens bästa kompis år! Hon har sett ens båda sidor och står ändå kvar. Hon är en person att lita på! 



*Nettan*








Av Jeanette ****s**** - 3 november 2011 14:44

Dagen började med att E kom hit eftersom jag sa att det var ok att han skulle vara här i dag och i morgon istället för att vara på fritids och det var ju snällt av mig men jag tänkte inte alls på att det innebar att man måste upp redan 7 och efter en jobbig natt var man inte så himla glad.


Min snälla pappa körde mig till netto så jag kunde köpa USB och som tack tog jag två så han och mamma fick kaffe :) en bra tackpresent tycker jag ;) 


Idag tänkte jag klistra på bilderna på bus på kartongen som jag målade häromkvällen men hur lätt är det utan "kuddarna" jag har bara små och det går inte med dom för då måste man ha minst fyra till varje bild vilket innebär att dom kommer ta slut innan alla bilder är klara. Men som tur e har man en storasyster som har en hel rulle som jag ska få låna :) men jag kan ju alltid börja med att klippa av de bitar från bilderna som inte ska vara med och måla ännu en kartongbit så man har ju att göra fram tills man träffar syrran.


Nu tänker jag börja på min julklappslista till brossan (en jäkla massa filmer;) klart!) och se hur många jag kommer upp i och dela av den så kan han ge mig några när jag fyller år ;) 

Är det förtidigt att tänka på det redan nu? nää det tycker inte jag. Är så himla glad att vintern kommer snart med allt det innebär, snö och myskvällar med varm oboy kan det bli bättre? :) 

ÄLSKAR JULEN! av två orsaker förstås ;) 

Dels orsaken jag precis nämnde och för att annan dag jul fyller jag år! Kan det bli bättre?! 


Jaja nu ska jag göra en julklappslista ;) 


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 2 november 2011 17:25

Idag möte jag och Elin upp Malin och Ronja för att fika på Athen :) Är man ute efter ett fik med lite folk och lugn musik är Athen platsen att gå till :) de flesta som kommer in handlar och sen går dom igen. Jag tog en ostpirog, Elin ett chokladwinerbröd, Malin ett winerbröd och bus fick en slät bulle. Ronja vaknade när vi tre hade ätit upp och åt sin bulle men då ville vi tre ha mer så Elin tog då ett biskvi, Malin och jag tog vars en negerbulle :) När vi skulle hem ville jag köpa med fika hem till ikväll så jag tog biskvi till mamma, pappa och Elin och birka till mig och Malin, jag hade ingen tanke alls på bus men som tur var hade hon som äger fiket det så Ronja fick en slät bulle av henne gratis :) Alla som jobbar är trevliga och man kan prata med dom :) 


Jag och Elin gick hem med bus och på vägen hem träffade vi Baba och Ronja fick pengar av henne :) 


Mitt i maten fick pappa åka och hämta kent och gänget så mamma fick springa bort till affären och köpa mer mat men det ordnade sig tillslut.


Jag och mamma pratade om mig och mitt liv för några år sen och i gymnasiet ångrade man sig ju och man önskar att det hade varit annorlunda men alla måste man ju nångång göra något fel och väldigt dumt inom en viss gräns! för att kunna hitta sin egen väg. Men ja alla har vi ju våra problem tack & lov ;)


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 1 november 2011 17:57

när man väntar :(


Idag har jag hjälpt mamma en runda och kombinerat det med att vara vid syrrans data :) Min funkar fortfarande inte men förhoppningsvis med hjälp av brossan kanske pappa kan fixa den i morron så håll tummarna nu :)


Brossan slutar jobba nu och om en halvtimme ska vi köra upp till honom och att bara vänta på att tiden ska gå är väldigt tråkigt :( menmen väntar man på något gott väntar man aldrig för länge eller nått :) 


Imorgon blir det en massa saker att göra :) 


Nu ska jag ta lite te och prata lite med mamma :)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards